Poradna Vany


Autor: | Vloženo: 05.04.2016 000 07:38 | Témata: Poradna Vany

Dobry den vcera jsem odeslal obj.na vanu behappy a zadna odpoved

  • RAVAK

    RAVAK

    5. dubna 2016

    Dobrý den,
    musíte se obrátit na obchod, kde jste vanu objednal.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 5. dubna 2016 - Oficiální zástupce obchodu Svět koupelny.cz

    Možná by bylo dobré napsat u jakého obchodu jste objednávku vytvořili

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jiří Kaplan

    Jiří Kaplan

    5. dubna 2016

    Dobrý den,
    tuto otázku musíte směřovat přímo na obchod, nebo prodejce, u kterého jste vanu objednal. Zde je možné psát pouze informace k danému výrobku, který jste vybral a u prodejce objednal.
    V případě, že by se Vám prodejce neozval a vanu jste i nadále sháněl, tak se na nás můžete obrátit. Všechny vany jsou momentálně skladem vyjma 170 pravé, která by se měla během týdne naskladnit.
    V případě jakýchkoli jiných dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefon 608961317 / 261264077, nebo na e-mail: [email protected]
    S pozdravem
    Kaplan M.
    www.koupelny-kaplan.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.