Nejnovější recenze ze sekce Vany
100%
- Vana v pořádku spokojenosti
100%
Vana byla doručena v pořádku. Je plně funkční, maximální spokojenost.
100%
Úžasná je relax v ní je top
100%
Ano vanu Santech Ariela 160x80 bych doporučil ostatním.
Síla stěny vany je dost velká ,dno dostatečně vyztužené na přichycení nohou.Celkové zpracování super.Tvar super a perfektně padne do naší budoucí malé koupelny v podkroví.
Cena příznivá.
70%
Není ještě v provozu
100%
- rychlé,seriozní
100%
- Výrobek splnil moje očekávání
- Byl dodán nedostatečný, nesrozumitelný návod na montáž dokonce od jiného typu vany
100%
dobra cena rychlé dodani
90%
Vse vporadku neni vic co dodat
40%
Vratká,nohy na tenkych šroubech,obtížné šroubování ke zdi a nasazení bočního panelu je také hrozné
100%
Splňuje očekávání.
100%
- kvalitní zpracování
- široká
- nízká
Tuto vanu jsem kupovala hlavně díky tomu, že je snížená oproti klasickým vanám. Vana je kvalitně zpracovaná. Dno je dostatečně široké, takže je vana prostorná. Vana došla kvalitně zabalena. Nemám co vytknout.
80%
- vana má prolisy a je příliš úzká - jen pro štíhlé
50%
Ještě nevyzkoušené, dodací doba mi posunula návštěvu vodaře
80%
Vana je taková, jak jsem očekávala. Pozor na oprýskaný smalt při dodávce, prohlédněte si vanu velmi pečlivě (ohmatejte smalt na obrubě po celém obvodu) ještě než podepíšete dodávku řidičovi.
100%
díky velkému prostoru velmi krásná s dobrou cenou, jinak ještě nenamontována
100%
- Když si koupíte k vaně nohy laguna, tak je tam kompletní montážní materiál na ukotvení vany. Nic nemusíte dokupovat.
- Vana má pěkně zpracování.
- Ochranná fólie na vaně není téměř vidět. Tak nezapomenou sundat. Do budoucna by to dělalo problémy.
100%
- Velikost
- Pohodní
- Kvalitní zpracování
100%
Dobrá cena
Zatím nením
20%
- 6 let provoz bez poruch
- Nefunkční servis Santech plus s.r.o.
Po propláchnutí v rámci procesu hygieny vany s vířivkou modelové řady Fitnes 200 nedošlo k zastavení vody, jednalo se o nefunkční elektro-ventil. Závadu jsem oznámil na [email protected] s tím, že servisní technik se ozval až po urgenci po pěti dnech. Po konzultaci závady technik konstatoval, že se jedná o poruchu elektro-ventilu, který bude nutno vyměnit. Zároveň mě informoval o předběžné ceně ventilu rakouského dodavatele cca 4 000 až 4 400 Kč včetně DPH. Tentýž den jsem servisnímu technikovi poslal fotku stávajícího ventilu italského výrobce, na které je uveden typ a parametry. Návštěvu dohodnutou na následující den technik v den plánované návštěvy zrušil s tím, že termín upřesní nejpozději do dalších 8 dnů, ale už se neozval ani po 14 dnech od nahlášené poruchy.
Vyhledal jsem zastoupení italského výrobce ventilů v ČR a zjistil jsem, že stávající typ kompletního ventilu nabízejí za 1 813 Kč včetně DPH, to je o cca 2400 Kč levněji. Po konzultaci s podporou jsem se dozvěděl, že z hlediska parametrů a životnosti není důvod nahrazovat stávající typ ventilu jiným předraženým typem. Také, že se může jednat pouze o vadnou membránu ventilu za 290Kč bez DPH, kterou lze vyměnit a dodávají ji jako náhradní díl. Membránu jsem objednal a dle návodu podpory výrobce ventilů rozebral ventil (pouze čtyři křížové šrouby). Zjistil jsem, že membrána není poškozená, ale zasekla se v otevřené poloze. Membránu jsem vyčistil od nečistot, usadil tak, aby byla pohyblivá a ventil opět smontoval. Tím byl problém vyřešen, vše je funkční jako dříve a mám k dispozici náhradní membránu.
Informoval jsem o podle mého názoru nefunkčním servisu zástupce firmy Santech plus s.r.o., protože servisní technik se už ani neozval a dostal jsem následující stanovisko:
„Dobrý den,
firma Koller je největší dodavatel komponnetů k hydromasážním vanám v Evropě a je standardní, že servisní technici raději objednávají ND od osvědčeného dodavatele. Důležité je, aby zákazník znal předběžnou cenu dopředu a svobodně se rozhodl, tak jako Vy. Přestože pan XXXX je externí servisní technik, musím se ho zastat. Jsou totiž technici, kteří řeší konečnou cenu až v okamžiku, kdy výrobek zaservisují a v zde vidím nekalou praktiku. Bohužel pozáruční servis hydromasážních van patří mezi ty dražší, neboť zaservisovat vanu umí v ČR několik jednotlivců.“
V citaci jsem si dovolil nahradit konkrétní jméno znaky XXXX. Po mě z toho vyplývá, že je koncový zákazník nezajímá, protože dokonce i technikem uváděná cena rakouského dodavatele ventilu byla v řádu stokorun vyšší než prodejní cena s DPH nabízená dodavatelem. Závěr si udělejte sami.
Zobrazuji 121 - 140 ze 433 recenzí « Předchozí 1...5 6 [ 7 ] 8 9...22 Další »